CRM Application CRM Application .

CRM Application

نرم افزار CRM نرم افزاري متناسب با تكنولوژي

 

شايد براي خيلي از كساني كه صاحب كسب و كاري باشند اين سوال پيش بيايد كه چرا بايد از نرم افزار CRM استفاده كنيم؟ شايد خيلي ها صحبت هاي ما را صرفا  در راستاي فروش يك نرم افزار CRM بدانند و تصور كنند كارايي لازم، آن هم به شكلي كه ما بيان مي كنيم ندارد.  در اين مقاله قصد داريم اين تصوير را بهينه كنيم و مصداق ها و اسناد معتبري به شما ارائه دهيم.

نرم افزار CRM

نكته اول :

  1. چيزي كه بايد به خاطر داشته باشيم اين است كه ما در عصر تكنولوژي زندگي مي كنيم.
  2. تكنولوژي يا فناوري اغلب به نوآوري‌ها و نوابزارهايي اشاره دارد كه از اصول و فرايندهاي تازه يافتهٔ دانشي بهره مي‌گيرند.
  3. پارامترهايي كه تكنولوژي بالطبع با خود به همراه مي آورد پارامترهاي هدفمندي است...
  4. تكنولوژي در ذات خودش سرعت، دقت، به روز بودن و نو آوري را دارد
  5. امروزه ديگر همراهي با تكنولوژي در توسعه كسب و كارها يك مسير انتخابي نيست يك الزام است.

اين روزها ديگر نمي توانيم محاسباتمان را با چرتكه پدر بزرگمان انجام دهيم. ماشين حساب ها هستند كه مسئوليت محاسبات را بر عهده گرفته اند. محاسباتي كه از لحاظ عددي هم هم خواني با چرتكه ها ندارد. امروز اگر ببينيم كسي با چرتكه محاسباتش را انجام مي دهد، تعجب مي كنيم. احتمالا زماني كه او دارد اين محاسبه سنتي را انجام مي دهد، ما در حال انجام همان محاسبه توسط ماشين حساب گوشي هوشمندمان هستيم. شايد براي لحظاتي هم از ذهنمان عبور كند كه پيشنهاد خريد اين چرتكه ي چوبي و زيبا را به صاحبش بدهيم... ولي نه براي محاسبه، براي گذاشتن در دكور وسايل آنتيك منزلمان...

دنيا تغيير مي كند و ما بايد با اين تغييرات همسو باشيم. هم فركانس شدن با تغييرات باعث پايداري ما خواهد شد

نكته دوم :

  • نياز مادر اختراع است
  • همه اين جمله را بارها شنيده ايم...

زماني كه چيزي ساخته مي شود، در پي نيازي بوده است كه پيش از آن وجود داشته است. نرم افزار CRM نيز از اين گستره مستثني نيست! حتما نيازي وجود داشته كه يك گروه خلاق با شناخت در جهت رفعش اقدام به ساخت اين نرم افزار كرده اند و به طور قطع كساني كه اين نياز را حس كرده اند خودشان صاحب كسب و كاري بوده اند و با شناخت و اشراف كامل بر اين مساله پايه هاي ساخت اين نرم افزار را بنا كرده اند.

اما چه نيازي داشته اند و به دنبال چه چيزي بوده اند؟ براي پاسخ به اين سوال بايد برگرديم به تعريف تكنولوژي

نو ابزارها ؛ ما به ابزارهاي جديدي نيازمنديم كه بتوانيم از طريق آن ها پارامترهاي تكنولوژي را پياده كنيم. سرعت، دقت و به روز بودن و نوآوري. اولين باري كه يك تيم برنامه نويسي پلت فرمي مي نوشتند اين فاكتورها را مد نظر قرار داده بودند و به دنبال نوشتن برنامه اي بودند كه هر كسب و كاري با داشتن آن و استفاده از مزايا و امكاناتش بيشتر بفروشد و بيشتر در آمد داشته باشيد.

در نتيجه مي توان گفت نياز ما ارتباط بهتر با مشتريان براي فروش بيشتر بود و نرم افزار CRM اين فرصت را براي ما فراهم كرد تا با استفاده از ويژگي هاي ارزشمندش وفاداري مشتريان سابق و جذب مشتريان جديد را افزايش و فروشمان بيشتر كنيم.

نكته سوم :

اين پايان راه نيست

هميشه نيازهاي بيشتري ايجاد مي شود و هميشه به روز رساني ها ادامه دارد. مهم انعطاف و استقبال از تغييرات است. مهم اين است كه با اتفاقاتي كه در هر حوزه اي ميفتد خودمان همسو شويم و از شرايط به نفع خودمان استفاده كنيم. مقاومت در جريان تغييرات سودي براي ما ندارد. رقيبان ما اين مساله را مي دانند و از هيچ فرصتي غافل نمي شوند.  نرم افزار CRM هم اكنون يك فرصت است. فرصتي كه اگر از آن به بهترين شكل استفاده نكنيد دچار خسارات زيادي خواهيد شد. امروزه بسياري از كسب و كارها ازنرم افزار CRM استفاده مي كنند. با يك تحقيق كوچك مي توانيد ميزان رضايتمندي آن ها بررسي كنيد و بفهميد ميزان عملكردشان چه مقدار بهتر شده است.

آن ها اين نكات را فهميدند و چرتكه هاي قديمي شان را كنار گذاشته اند و هر روز بيشتر و بيشتر پيشرفت مي كنند.

شما چطور؟ دوست نداريد به استقبال آينده برويد؟


برچسب: نرم افزار CRM،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۱۷:۴۱ توسط:Kamran Mohebi موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :