CRM Application CRM Application .

CRM Application

مديريت ارتباط با مشتري (CRM) چيست؟

 

مديريت ارتباط با مشتري(CRM) پيش از خريد آغاز مي‌شود، پايش مداوم بازار و تغيير روندها و علائق مشتري، توسعه محصول متناسب با نيازهاي بازار و سعي در جذب مشتريان بالقوه، و در ادامه و پس از فروش نيز با فراهم آوردن خدمات پس از فروش به بهترين نحو سعي در حفظ مشتري و به تناسب آن سهم بازار دارد.  براي اطلاعات بيشتر در مورد CRM، لطفا از اين سايت بازديد كنيد:  نرم افزار CRM | نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري | 30 روز رايگان | نرم افزار سي آر ام

نرم افزار CRM

نرم‌افزار مديريت ارتباط با مشتري ابزاري براي يكپارچگي اطلاعات مورد نياز كسب‌وكار در سه حوزه بازاريابي، فروش و خدمات پس از فروش است كه موفقيت سازمان را تضمين مي‌كند. به اين ترتيب شما در هر زمان و به بهترين شكل ممكن اطلاعات تمام مشتريان را دراختيار داريد و اين اطلاعات به صورت همزمان مي‌تواند در دسترس شعب مختلف شما نيز قرار گيرد. واحد بازاريابي اين امكان را فراهم مي‌كند كه به سادگي مشتريان خود را ارزيابي كنيد تا برنامه‌ريزي آتي را بر اساس اين تحليل­ها براي بهبود فروش انجام دهيد.

ويژگي‌هاي راهكار مديريت ارتباط با مشتري 

نرم‌افزار مديريت ارتباط با مشتري تا حد امكان جريانات كاري روزمره را بر اساس به­روش­ها (Best Practice) خودكار مي‌كند تا سازمان بيشترين بهره را از نيروي انساني خود در مسائل تحليلي و استراتژيك كسب كند. همچنين راهكار تحت وب اين امكان را فراهم مي‌كند كه در هر مكاني و با هر وسيله ارتباطي از اطلاعات موجود استفاده كنيد. از ديگر ويژگي‌هاي اين راهكار برنامه‌ريزي كمپين‌هاي تبليغاتي براي ارتقاي فروش، ارزيابي عملكرد شعب مختلف مبتني بر تحليل فعاليت‌هاي انجام شده، درك نقاط قوت و ضعف، يافتن شكاف‌هاي ريزش مشتريان و گلوگاه­هاي خريد مشتريان مي‌شود.

در فضاي پيچيده رقابتي امروز، با اتكا بر چنين نرم‌افزاري است كه تصميم‌گيري ساده‌تر و تصميمات با عدم قطعيت كمتري اتخاذ مي‌شوند.

از ديگر ويژگي‌هاي نرم‌افزار مديريت ارتباط با مشتري مي‌توان اين موارد را ذكر كرد:

  1. بخش‌بندي هوشمند مشتريان شما
  2. تعريف برنامه‌هاي وفاداري براي مشتريان شما
  3. كمك به مديريت در افزايش بهره‌وري كمپين‌ها
  4. ساده‌سازي مديريت فعاليت‌ها و فرآيندهاي بازاريابي، فروش و پشتيباني
  5. فرآيندهاي برقراري ارتباط با سرنخ‌هاي فروش مانند سازمان شما
  6. فرآيندهاي فروش انعطاف‌پذير دقيقاً شبيه فرآيند شما؛

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۰۵:۱۵:۰۵ توسط:Kamran Mohebi موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :